Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Маркетинговий аналіз

Аналіз конкуренції по ключових запитах / семантичному ядру

Аналіз конкурентів сайту по ключових запитах / семантичному ядру – це один з типів маркетингового дослідження рівня конкуренції в інтернеті.

Принцип цього дослідження – оцінюється не онлайн активність відомих бізнесу конкурентів сайту онлайн, а за базу оцінки береться фактично сформована конкуренція за конкретними запитами, які є пріоритетними для бізнесу.

У разі застосування цього підходу дані про фактичних конкурентів сайту знімаються по кожному запиту і кожному джерелу трафіку. У фактичні конкуренти сайту потрапляють часом не відомі офлайн бізнеси, які ситуативно змогли ефективно потягатися з більш іменитими суперниками онлайн.

Після збору і аналізу отриманих даних вся ця інформація про конкурентів узагальнюється і усереднюється на рівні кожного запиту (ключового слова) / джерела. Таким чином, по кожному з пріоритетних напрямків у сайту з’являється фактичний умовний конкурент-орієнтир, маркетингова активність, якого для досягнення результату зрозуміла для власника бізнесу.

Коли

  • На оффлайн і онлайн ринках абсолютно різні гравці
  • Ринок не остаточно сформований – в лідерах багато темних конячок
  • Конкуренти за різними цільовими запитами / джерелами залучення онлайн трафіку кардинально відрізняються
  • Бізнес виходить в онлайн з новою невідомою йому оффлайн продукцією

Навіщо

  • Для того, щоб оцінити фактичну конкуренцію по кожному джерелу
  • Для економії маркетингового бюджету на зайву маркетингову активність, в яких немає необхідності
  • Щоб розробити різну маркетингову стратегію для всіх принципово важливих для бізнесу онлайн інструментів
  • Щоб оновити дані про конкуренцію в найбільш цільових нішах

Що ми робимо

Етапи робіт з аналізу конкуренції за ключовими запитами / семантичному ядру

  • Вилучається спектр ключових запитів / семантичне ядро, показники конкуренції за яким будуть відслідковуватися
  • Вибираються онлайн джерела залучення цільового трафіку, за якими буде проводитися зріз конкурентів
  • Робиться точковий зріз трійки ТОП конкурентів по кожному обраному запиту в кожному відібраному джерелі
  • Проводиться аналіз Топа, оцінюються якісні та кількісні характеристики, характерні для кожного джерела, сайтів конкурентів, які завоювали місце в ТОП
  • Формулюються усереднені кількісні / якісні характеристики конкурента-орієнтира ТОПу по кожному запиту в кожному обраному джерелі
  • За такими ж якісними та кількісними характеристиками характерними для кожного джерела аналізується сайт замовника
  • Проводиться порівняльна характеристика параметрів сайту замовника з параметрами конкурента орієнтиру
  • Формулюється рекомендація щодо коригування майбутніх маркетингових активностей по всім тестованим онлайн джерелам на підставі отриманих в процесі дослідження аналізу конкурентного Топа даних

Що ви отримаєте

Результати робіт з аналізу конкуренції за ключовими запитами / семантичному ядру

  • В результаті проведення аналізу конкуренції за ключовими запитами / семантичному ядру у бізнесу з’являється повна ясність, що робити і скільки потрібно маркетингового бюджету для більш ефективного просування і приросту цільового трафіку за запитами, які найбільш релевантні для бізнесу в розрізі онлайн інструментів.

Скільки коштує

Терміни та вартість робіт з аналізу конкуренції за ключовими запитами / семантичному ядру

Вартість такого аналізу залежить безпосередньо від кількості аналізованих запитів і джерел (SEO, контекст, SMM, прайси …), які фахівцям агентства інтернет-маркетингу Webbranding необхідно буде проаналізувати за завданням замовника.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Ми не просто збираємо для наших замовників статистику ТОП і дані конкурентів, але і даємо практичні рекомендації щодо зміни маркетингової стратегії і тактики для підвищення ефективності і рентабельності в цих ТОП.

Порівнянні характеристики відрізняються для кожного джерела. Вони залежать від актуальних чинників, які впливають на ранжування сайтів, і які динамічно змінюються при зміні алгоритмів.

1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding