Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Мета просування

Зростання продажів в інтернеті

Коли ваш сайт готовий і асортимент товарів / послуг підібраний, а над зростаючої впізнаваністю бренду трудиться команда професіоналів або ж на вас працюють позитивні відгуки ваших лояльних клієнтів, саме час продумати масштабування продажів і максимально збільшити всебічне охоплення вашої цільової аудиторії в інтернеті.

Veni Vidi Vici

Як збільшити продажі в інтернет магазині

Основна формула успіху, яка дійшла до нас від древніх римлян – Veni Vidi Vici (прийшов, побачив, переміг) прекрасно застосовна в інтернет-маркетингу при стратегії, яка пов’язана з ефективним збільшенням інтернет продажів:

Трафік на сайт

Залучення цільової аудиторії

Veni – прийшов на сайт (цільова аудиторія)

Серед цілого переліку каналів залучення вашої цільової аудиторії в інтернеті, які відрізняються своєю підвищеною конверсійних і ефективністю основні, на які ми особливо хотіли б звернути вашу увагу:

  • SEO просування
  • SEO-аудит
  • Контекстна реклама
  • PPC-аудит контекстної реклами
  • Медійна реклама
  • Прайс-агрегатори
  • CPA майданчика

Серед відмінностей цих джерел залучення – конкурентність, одномоментність, накопичувальний ефект і швидкість залучення.

Зручний сайт

Збільшення продажів

Vidi – побачив товар, вибрав з асортименту (зручність використання сайту, збільшення конверсії).

Для того щоб ваші відвідувачі ставали вашими покупцями і ви не думали як збільшити конверсію в інтернет магазині і чи дійсно цільову ви привели аудиторію на сайт обов’язково рекомендуємо скористатися інструментом аналізу юзабіліті вашого сайту і при необхідності – проектуванням інтерфейсів.

Важко купити те, що проблематично знайти. Складнощі у взаємодії виникають найчастіше через дві радикальні крайнощі, які можливі на вашому сайті:

  • Відсутність зручних фільтрів і прозорої структури категорій
  • Перевантаженість сайту функціоналом ускладнює шлях користувача до конверсії і відволікає від покупки на вашому сайті

Утримання клієнта

Повторні продажі лояльним клієнтам

Viсi – купив товар і повторив покупку (аналіз поведінки користувачів, стимулювання до повторення продажів).

Складно залучити відвідувача стати клієнтом, однак ще складніше втримати клієнта і стимулювати його на повторні покупки, зробивши його дійсно лояльним.

Для того щоб ви всі знали про поведінку відвідувачів і клієнтів на вашому сайті, в результаті чого змогли б їх сегментувати, необхідна детальна і глибока настройка Web аналітики.

Результати ж сегментації дадуть вам можливість ефективної комунікації, підвищення лояльності і стимулювання повторних продажів впровадженням продуманої системи тригерних email розсилок.

Виберіть послугу

Інструменти і етапи робіт для зростання продажів

Виберіть будь-яку з послуг, яку ми надаємо в рамках мети зростання продажів, щоб дізнатися які результати і переваги отримає ваш бізнес від нашої співпраці.

Підготувати персональне рішенння

для вашого проекту?

Чому ми?

Все дуже просто

Ми зацікавлені в максимальній рентабельності всіх ваших майбутніх вкладень у просування вашого проекту в інтернеті, тому сплануємо вашому бізнесу надійну комплексну маркетингову компанію, яка в результаті впровадження дасть вашому бізнесу стабільний і прогнозований ріст продажів в інтернеті.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding