Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Зростання продажів

Прайс-агрегатори для прямих продажів

Прайс-агрегатори – найбільш конверсійний канал залучення цільової аудиторії на ваш сайт.

Що ж таке прайс-агрегатори? Прайс-агрегатори – це сайти, структура яких цілком і повністю підпорядкована товарною номенклатурою.

Мета таких порталів – максимально легкий пошук товарів по всім доступним характеристикам, порівняння актуальних пропозицій з цього товару всіх зареєстрованих інтернет магазинів-партнерів прайсів і можливість переходу на картку товару обраного інтернет магазину з подальшою купівлею прямим кліком по товару з його актуальною ціною прямо в прайс -агрегаторі.

Плюси прайс-агрегаторів

Чи потрібна робота в прайсах вашому бізнесу

У чому цінність прайс-агрегаторів для ваших покупців і чому вони там є:

  • Отримання всієї інформації про товар в одному місці – на картці товарів прайс-агрегатора
  • Можливість порівняти нюанси в параметрах, характеристиках і функціонал різних моделей одного виробника або ж конкуренти моделей в одному ціновому діапазоні
  • Отримання інформації про реальний споживчий досвід використання цього товару після покупки (прайси містять багато реальних відгуків)
  • Аналіз фото та відеоматеріалів про товар на картці товару для прийняття остаточного рішення
  • Можливість порівняти ціни і визначитися з наявністю обраного товару у різних інтернет магазинів партнерів прайс-агрегатора без заходу на їх сайт

Саме використання прайс агрегаторів дозволить вам отримувати ваші перші продажі з інтернет магазині відразу після запуску сайту. У цього каналу залучення мінімальний час ухвалення рішення про покупку в порівнянні з іншими інструментами інтернет-маркетингу.

У чому секрет

Причина конверсійних прайсів

Причина такої високої конверсійності і швидкості прийняття рішень про покупку в тому, що користувачі прайс агрегаторів спочатку знаходяться внизу воронки продажів.

Такі покупці попередньо ухвалили рішення про товар і вже визначаються з продавцем, а також можуть оцінити конкурентність цінової політики не йдучи з прайс-агрегатора.

Оплата прайсу відбувається при кліці на вашу пропозицію і переході на картку товару вашого інтернет-магазину.

Важливим для початківців сайтів є також фінансова сторона питання, а саме прозорість і планування на перспективу необхідного для залучення вашої цільової аудиторії бюджету. До запуску прайс-агрегаторів для розрахунку можна використовувати плановий медіаплан, а після запуску, отримання первинної статистики для проведення оптимізації за результатами якої вже можна орієнтуватися на фактичну ціну за клік для розрахунку майбутніх бюджетів.

Для прозорої оцінки ефективності до початку ведення рекламних компаній необхідно визначитися з KPI (ключовими показниками ефективності), які на сьогоднішній день в прайс-агрегаторах зводяться до нарощування продажів для e-commerce.

Виберіть будь-яку з послуг, яку ми надаємо в рамках інструменту прайс-агрегатори, щоб дізнатися які результати і переваги отримає ваш бізнес від нашої співпраці.

Виберіть послугу

Інструменти і етапи робіт по веденню прайс-агрегаторів

Підготувати персональне рішення

для вашого проекту?

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding точно знають, які прайс-агрегатори будуть найбільш ефективними і рентабельними для вашого бізнесу.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding