Синоніми в Яндекс.Директ

Синоніми в Яндекс.Директ: всі за і проти

З початку вересня просторами інтернету з’явилися новини про показ в Яндекс.Директ оголошень по синонімічним фразам. Звичайно, що таке нововведення дозволить збільшити кількість показів і кліків веб-сторінок.

На кожен семантичний ключ можна підібрати як мінімум два релевантних запиту. Наприклад, при введенні пошукача купити «кольорове покривало Україна» буде виведено в пошуковику «кольорові покривала купити», «кольорові покривала недорого».

Для чого це робиться?

Директ спочатку в своїй системі визначає набрані запити, які мають помилки або помилки відповідно до коректних визначень. Тому введення в яндекс директ синонімів тільки уніфікують сео-оптимізацію.

Але з іншого боку, керівництво веб-сайту платить за контекстну рекламу в цілому, а не за певні кліки. І такі синоніми можуть мати небажані результати. При виведенні запитів користувача може зацікавити інформація ключового слова-синоніма, а не конкретного ключового слова. І в результаті відвідуваність сайту буде менше. У цій ситуації все залежить від сео-фахівців.

Спочатку, обов’язково потрібно вивчити синоніми, які підбирає Яндекс для ключових фраз. З цих підборів вже необхідно редагувати семантичне ядро ​​і додавати в рекламу синоніми.

Чому це важливо?

У загальній картині такого нововведення все одно формується позитивне сприйняття таких запитів. Цей сервіс дозволить розширити обсяг пошуку і пропонованої сео-інформації. Для Яндекс це така собі можливість збільшити трафік початківцям сео-фахівцям, які ще недостатньо розбираються в системі оптимізації контексту. Це дозволить збільшити трафік по заданим запитам з невисоким рівнем якості складеної інформації.

Звичайно, варто відзначити, що якщо Яндекс приймає рішення ввести «покази + по синонімів», то це повинно принести успіх і перспективу. Це повинна бути взаємовигідна робота пошукового сервісу і замовника.

Підсумуємо

Яндекс гарантує, що використовуватися буде тільки перевірена база пошукових запитів, щоб не було подвійних результатів. У додатковому звіті буде представлена метрика показів по синонімів і кожен рекламодавець зможе побачити яке оголошення і хто бачить інформацію, і далі вже коригувати семантичне ядро.