Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Веб-аналітика

Маркетинговий аналіз для нового сайту

Маркетинговий аналіз – це важливий етап у створенні нового або диверсифікації старого бізнесу, розробці нового продукту / послуги.

Без проведення дослідження ринку, аналізу результатів і коригування стратегічних і тактичних завдань і планів бізнесу ефективність і рентабельність інвестицій в розвиток значно знижується.

Робити чи не робити

Навіщо бізнесу маркетингове дослідження

Дослідження ринків також відкривають завісу над зміною ситуації в динаміці – діях конкурентів, їх маркетингових активністях,  працюючих маркетинг стратегіях і точкових аспектах її впровадження – тактики.

Маркетингове дослідження ринку дає повне розуміння бізнесу про поточний стан ринку, нюансах і сегментації цільової аудиторії, стимулах і мотивації, які повинні бути задіяні в залученні і просуванні продукції та послуг компанії.

Що ви отримаєте

Результати маркетингового аналізу

В процесі проведення маркетингових досліджень фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding використовують всі фундаментальні і новаторські підходи та інструменти аналізу (від обліку кожного STEP-фактора до обов’язкового SWOT-аналізу при детальній їх оцінці).

В результаті вивчення ринку і аналізу діяльності компанії формулюються не тільки тенденції, можливості і небезпеки цільового ринкового оточення, а й пропонуються конкретні дії для максимізації користі і зниження ризиків для бізнесу.

Таким чином, для цілей бізнесу повноцінний маркетинг аналіз ринку для цілей бізнесу можна розділити на кілька напрямків, які співвідносяться з класичними 4P маркетингу:

Продукція

Маркетинг аналіз продукції / послуги компанії

  • Ширина асортиментного ряду компанії (співвідношення до аналогам ринку)
  • Економічна ефективність і рентабельність основних типів продуктів / послуг
  • Динаміка продажів і попиту бізнесу щодо звичайної і ситуативної сезонності ринку

Покупці

Маркетинговий аналіз споживачів

  • Детальний опис цільової аудиторії
  • Формулювання мотивів і стимулів, які провокують покупку
  • Середній чек
  • Об’єкт лояльності клієнта
  • Динаміка покупок

Основні гравці

Маркетинговий аналіз конкурентного середовища

  • Конкурентність цінової політики
  • Притаманна ринку політика знижок і їх періодичність
  • Маркетингові активності конкурентів
  • Розподіл ринку в динаміці

Чинний сайт

Маркетинговий аналіз сайту і його просування

  • Дослідження всіх маркетингових активностей сайту на предмет їх ефективності та оптимальності
  • Оцінка маркетингових інструментів, які раніше не застосовувалися, але успішно впроваджуються конкурентами
  • Аналіз можливих маркетингових активностей, які не використовуються активними гравцями ринку на предмет їх потенційної рентабельності і ефективності

Виберіть послугу

Інструменти і етапи маркетингового аналізу

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding запропонують вам не тільки якісний маркетинговий аналіз ринку, але і зможуть вигідно на практиці впровадити всі сформульовані в дослідженні рекомендації.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding