Связь с нами

Звоните:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Мы Вам перезвоним:

Please leave this field empty.

Приходите:

Киев, ул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишите:

info@webbranding.com.ua

Веб-аналітика

Аналіз юзабіліті і проектування інтерфейсів

Наскільки ваш сайт повноцінно справляється з повноцінним представленням вашого бізнесу в інтернеті? Чи збігається ваше уявлення про завдання та цілі, які ви закладали в сайт при його розробці з реальним використанням сайту його фактичними відвідувачами? Можливо, на сайті є функціонал, про який постійні лояльні відвідувачі навіть не підозрюють?

Всі ці питання зводяться до одного — чи зручно користуватися сайтом для вашої цільової аудиторії?

Відповідь можуть дати наші фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding, які проводять повноцінний аналіз юзабіліті інтерфейсу вашого сайту.

Робити чи не робити

Якому бізнесу потрібно юзабіліті

Для початку давайте визначимося з об’єктом тестування і визначимо основні цілі і найбільш поширені тестові елементи різних типів сайтів.

Як і в разі розробки сайтів за основу поділу візьмемо мету запуску сайту для власника ресурсу і для цільового відвідувача. Саме збіг або максимальний перетин мотивацій кожного з них за умови якісної розробки сайту підрядником — запорука ідеального юзабільний інтерфейсу сайту.

Отже, розглянемо окремо найважливіші для конверсії елементи інформаційних ресурсів, комерційних майданчиків і представницьких сайтів. Саме ці елементи (структурні частини) інтерфейсу сайту в першу чергу потребують юзабіліті тестування для підвищення конверсійності.

Постійним читачам

Аналіз юзабіліті сайтів інформаційної спрямованості

У юзабіліті інтерфейсів таких ресурсів, як сайти новин, блоги, соцмережі, форуми і тематичні проекти варто аналізувати чинники, які призводять до збільшення / зменшення залученості цільової аудиторії у взаємодію з сайтом.
Що саме змушує випадкового відвідувача такого інформаційного сайту ставати частиною лояльної аудиторії, або залишати сторінки сайту навіть толком не ознайомившись з матеріалом, збільшуючи показник відмов і знижуючи ранжування сайту в пошукових системах?

Наші фахівці в процесі аналізу зручності таких сайтів для користувача обов’язково звернуть увагу на частоту оновлення матеріалів, наявність аналітичних унікальних статей, можливість спитати  та отримати відповідь, час і наявність модерації коментарів, заспамленість форумів і перенасиченість сайтів рекламними матеріалами і нав’язливими спливаючими вікнами .

Мета користувача інформаційного ресурсу:

  • Отримати потрібну йому інформацію, яку просто знайти на сайті
  • Можливість швидко без «підвисання» ознайомитися з нею і пов’язаними графічними / відео матеріалами
  • Почитати ще інші матеріали пов’язаної або іншої тематики
  • Залишити свій коментар і побачити відповіді автора та інших читачів на нього (при цьому бути про це поінформованим)
  • При бажанні поділитися вподобаним матеріалом від свого імені в соцмережах

Новим клієнтам

Аналіз юзабіліті сайтів інформаційної спрямованості

У юзабіліті інтерфейсів таких ресурсів, як сайти-візитки, корпоративні web-сайти і промо-сайти варто аналізувати чинники, які призводять до підвищення впізнаваності бренду, продукту, послуги бізнесу або самого бізнесу в цілому серед цільової аудиторії такого бізнесу в інтернеті.

Що саме змушує випадкового відвідувача такого представницького сайту продовжити комунікацію з бізнесом оффлайн поза сайтом після відвідування ресурсу і чим повинен і може зацікавити такий сайт?

Наші юзабілісти при аналізі інтерфейсу такого сайту обов’язково звернуть увагу на відповідність стилістики і колірної гами дизайну роду діяльності компанії, обов’язкової присутності контактних даних, інформації про компанії.

Особливому детального розгляду і тестуванню будуть піддані сторінки серверів або продуктів / брендом компанії, наявність унікальної торговельної пропозиції і переваг перед конкурентами.

Обов’язково будуть відтестовані різні форми зворотного зв’язку, замовлення зворотного дзвінка, задати питання представнику компанії, функціонал онлайн чату. У процесі перевірки буде аналізуватися час відгуку і повнота отриманої інформації.

Мета користувача представницького ресурсу:

  • Отримати корисну інформацію про унікальну торгову пропозицію власника сайту по послугах / товарами / брендам / акціям
  • Отримати можливість продовжити спілкування для отримання більш детальних даних щодо необхідної відвідувачам інформації

Покупцям

Аналіз юзабіліті сайтів комерційного спрямування (e-commerce)

У юзабіліті інтерфейсів таких ресурсів, як інтернет-магазини, комерційні портали-посередники, прайс-агрегатори і сайти продажу послуг варто аналізувати чинники, які призводять до збільшення числа конверсій (продаж товар або замовлення послуги), збільшення доходу і середнього чека.

Що потрібно зацікавленому в покупці користувачеві, щоб остаточно визначитися з вибором товару, замовити його і оплатити покупку / послугу?

Наші юзабілісти при аналізі інтерфейсу таких комерційних сайтів обов’язково детально проаналізують зручність інтерфейсу і функціональність категорій товару / послуги, фільтрів, порівняння відібраних товарів / послуг, карток товару / послуги, кошики, оформлення та оплати замовлення, особистого кабінету, так як саме ці сторінки — основні у воронці продажів комерційних сайтів.

Мета користувача комерційного ресурсу:

  • Вибрати товар або послугу з асортименту сайту з урахуванням якісних або цінових параметрів, які визначені користувачем заздалегідь
  • Скористатися найвигіднішими актуальними пропозиціями сайту, по можливості не сильно погіршивши свої якісні вимоги до товару
  • Придбати обраний товар / послугу або їх аналог, який пропонується сайтом з мінімальними витратами часу і мінімізацією формальностей при оформленні та оплаті замовлення

Виберіть послугу

Інструменти і етапи юзабіліті аудиту

Юзабіліті аналіз сайту проводиться нами в 4х напрямках:

  • Взаємодія з якими елементами вашого сайту ви б хотіли протестувати
  • Яку частину сайту ви хотіли б охопити тестом
  • Які результати ви хотіли б отримати
  • Хто виступить суб’єктом тестування юзабіліті інтерфейсів – юзабілісти або ж представник вашої цільової аудиторії

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці з юзабіліті агентства інтернет-маркетингу Webbranding знають як максимізувати рентабельність вашого бізнесу в інтернеті, де втрачається в вашому інтерфейсі ваша цільова аудиторія і що саме необхідно змінити на вашому сайті прямо зараз.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Связь с нами

© 2013 — 2017 Агентство комплексного интернет-маркетинга Webbranding