Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Управління репутацією (SERM)

Коригування негативної інформації в інтернеті

Коригування негативу в інтернеті – важливий етап управління репутацією вашої компанії. Цей етап дуже важливий, тому що дозволяє вам тримати руку на пульсі трендів і змін в громадській думці, як при моніторингу, але також дозволяє працювати з негативом.

Відстежені негативи варто розділити на 3 види – недоотриманий або перекручена інформація про послугу, реальні негативні відгуки фактичних покупців і замовний негатив ваших конкурентів.

У разі недоотриманої інформації або спотвореної інформації про товари / послуги вашої компанії правильна робота з негативом – підготовка повної правдивої інформації та розміщення відповідної публікації в тому ж джерелі, де було знайдено негатив. Також позитивним буде запрошення до активної дискусії від імені представників бізнесу. В результаті добре виконаної роботи негативний відгук не тільки буде вичищений, але і може привести новий цільової реферальний трафік.

З реальними негативними відгуками варто працювати від імені представників адміністрації вашого ресурсу. Бажано поставити детальні  питання, і пояснити вашу позицію як керівництва. Також важливо запропонувати клієнту вихід із ситуації і показати цьому клієнтові і іншим відвідувачам сайту, що кожен клієнт важливий для вас і ви не залишаєте подібні ситуації невирішеними. В результаті можна буде заробити не тільки лояльність цього клієнта, а й додати репутаційний «плюс» вашої компанії на цьому ресурсі.

У разі визначення негативного відгуку як замовного негативу, спланованого конкурентами, то обов’язково залишити на знайденому джерелі спростовуючу інформацію і витіснити цей ресурс з ТОП органічної видачі вашими об’єктивними матеріалами на інших ресурсах. Якщо ж ресурс з розміщеним негативом занадто трастовий і авторитетній для видачі – необхідно зв’язатися з адміністрацією ресурсу для видалення неправдивого компрометуючого матеріалу.

Коли

  • При виявленні негативних відгуків про компанію, її товар або послуги, топ менеджерів або засновників в інтернеті
  • При значному підвищенні впізнаваності бренду в мережі

Навіщо

  • Для вичищення негативних відгуків і думок
  • Для відповідей на неповну або недостовірну інформацію про товари / послуги компанії, яка поширюється в інтернеті
  • Для вирішення проблем реальних клієнтів, які діляться своїм негативом після покупки товарів / послуг в інтернеті, і повернення їх лояльності разом з нарощуванням позитиву про вашу компанію на майданчику, де йде ваша дискусія
  • Для нейтралізації деструктивного впливу чорного PR конкурентів і витіснення їх компрометуючих матеріалів з видачі

Що ми робимо

Етапи коригування негативної інформації в інтернеті

  • Розподіляємо всі виявлені негативні відгуки на недоотриману або перекручену інформацію про послугу, реальні негативні відгуки фактичних покупців і замовний негатив ваших конкурентів
  • Публікуємо необхідну відповідну інформацію
  • Ведемо дискусію на майданчиках і пропонуємо варіанти вирішення
  • Витісняємо негативні відгуки конкурентів із ТОП пошукової видачі публікаціями позитивної тональності на інших тематичних майданчиках

Що ви отримаєте

Результати коригування негативної інформації в інтернеті

  • Вичищення репутації від негативних відгуків
  • Додаткові позитивні згадки для вашої компанії в інтернеті
  • Підвищення лояльності до вашого бізнесу клієнтів, які сумніваються
  • Збільшення реферального трафіку від випадкових відвідувачів ресурсу з дискусії

Скільки коштує

Терміни та вартість коригування негативної інформації в інтернеті

Вартість вичищення негативу в інтернеті фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding залежить від кількості необхідних до вичищенні негативних відгуків і рівня трастовості розміщуються їх ресурсів або їх гнучкості в вичищенні підтвердженого компрометуючого матеріалу.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding точно знають, як правильно працювати з негативом і що допоможе підвищити лояльність вашої цільової аудиторії.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding