Що заважає сайту рухатися в ТОП пошукової системи?

Багато власників онлайн-ресурсів рано чи пізно задавали собі питання: «Що з моїм сайтом не так?», «Чому так мало дзвінків?», «Як збільшити продажі в Інтернет-магазині?» та інші. Ці питання є актуальними тоді, коли на створення онлайн ресурсу було витрачено багато грошей і часу. Проблем, звичайно, може бути багато, але основні криються в помилках в заходах пошукової оптимізації сайту (SEO-помилках). Їх допускає як власник сайту, так і недосвідчені SEO-фахівці.

homer-quotes-doh

Перш ніж розглядати SEO-помилки, необхідно зрозуміти, чому «світ пошукових систем» такий несправедливий. Пошукова система – це не ресурс, що займається волонтерством, її головне завдання – робити видачу максимально якісною, оскільки від якості наданої інформації залежить її репутація, а ось від репутації залежить ПРИБУТОК. Такий гігант як Google заробляє мільйони доларів на рекламі. Пошуковики почали розвиватися і встановлювати все більш жорсткі правила для сайтів, якщо ті хочуть бути в ТОП. Ось чому проблеми з оптимізацією так важливо усувати.

Ми виділяємо основні поширені SEO помилки, від яких потрібно позбуватися ще на етапі розробки:

  • Дублі в будь-якому їх прояві. До них відносяться повторювані метатеги, контент на сторінках, однакові сторінки і навіть однакові url. Наявність дублів дуже знижує ранжування в пошукових системах, та й довіра до вас від пошуковика буде рости дуже повільно.
  • ненастроєний редирект – часта SEO-помилка. Наведемо приклад: домени site.ua і www.site.ua для пошукової системи абсолютно різні. До цієї проблеми також відносяться сторінки типу: www.site.ua/uslugi/ і www.site.ua/uslugi, site.ua/catalog і site.ua/catalog/index.php і т.д. Вирішенням цієї проблеми є впровадження в сайт скриптів, які примусово перенаправлятимуть користувача з обраної сторінки на іншу сторінку зазначену Вами, дані скрипти і називаються «редирект»
  • Незаповнені title і description. Це дуже важливі теги в просуванні сайтів, особливо title. Якщо вони не складені, не вписані ключові слова, то вони будуть сформовані автоматично і в цьому криється велика проблема, тому що не завжди автоматично сформовані теги будуть якісними. Тематика сторінки може визначатися не точно і, як результат, сайт погано ранжуватиметься.
  • Відсутність аналітики. Тут все просто: якщо не підключена система Google Analytics або Яндекс.Метрика, то як тоді можна аналізувати трафік на сайт, відслідковувати конверсії і контролювати процес просування? Варто відзначити, що це досить поширена SEO-помилка. Підключати аналітику потрібно відразу після створення ресурсу.
  • Відсутність robots.txt і sitemap.xml або їх неправильне складання. Ці помилки дуже часто зустрічаються в SEO, особливо в налаштуванні robots.txt. Для пошукових систем це не просто даремні файли. robots.txt містить важливі директиви для Google і Яндекс. Це можуть бути як заборони на індексацію, так і навпаки вказівку на індексування. Налаштувавши даний файл неправильно, в індекс потраплять конфіденційні дані або просто купа непотрібних сторінок. Sitemap.xml містить перелік найважливіших сторінок, які потрібно просувати в ТОП. Карта сайту допоможе швидше проіндексувати сторінки вашого ресурсу, проте неправильна її настройка приведе до складнощів з індексацією.

Це далеко не весь список помилок в SEO-просуванні, що заважають дістатися сторінкам ваших сайтів до ТОП видачі в пошукових системах. Можна ще згадати неунікальний контент, перебір з вихідними посиланнями, погану  кількість посилань і багато іншого, але про них вже в наступних статтях.