Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Please leave this field empty.

Приходьте:

Київ, вул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишіть:

info@webbranding.com.ua

Зростання продажів

CPA для сайту

CPA модель оплати за рекламу – це дуже прозорий і вигідний для рекламодавця канал залучення цільової аудиторії на ваш сайт. При цій моделі оплати за рекламу ви платите не за факт відвідин сайту, а за фактичну цільову дію, яка на ньому була скоєна відвідувачами.

За фактом CPA-майданчик інтегрується в ваш бізнес процес при підтвердженому проходженні відвідувача, який з неї прийшов, одного з етапів воронки продажів вашого бізнесу.

Вибір мети

Точна настройка CPA під ваш бізнес

За погодженням з Вами CPA майданчик може мотивувати своїх відвідувачів на такі цільові дії у вашій воронці продажів на сайті:

  • Цільової дзвінок
  • Заповнення форми на сайті
  • Реєстрація на сайті
  • Підписка на новини, акції та пропозиції
  • Запис на безкоштовну послугу
  • Скачування і установка демо
  • Відправка заявки на надання платної послуги
  • Купівля товару

І тільки в тому випадку, якщо цільову дію по проходженню одного з узгоджених етапів воронки продажів підтверджено – CPA партнеру нараховується винагорода, розмір якого спочатку узгоджений.

Хто ризикує

Момент передачі ризиків у CPA

Модель CPA оплати має на увазі передачу ризиків по цільовому витрачанню рекламного бюджету, який спрямований на отримання узгоджених дій на сайті з рекламодавця на виконавця – CPA майданчик.

Чим нижче ці дії по воронці продажів (від рішення про покупку до покупки), тим більше ризик для CPA партнера, так як більший бюджет потрібно для досягнення результату, і відповідно більше цінність для рекламодавця, який ці ризики з себе знімає. В результаті чого чим нижче оплачувана дія в воронці продажів, тим більше ціна, яка узгоджується між сторонами до запуску рекламних компаній.

Що вибрати

Різновиди видів CPA

За фактом найчастіше всі дії, які в результаті не приносять фактичного прямого прибутку (верх воронки продажів) оплачуються фіксованою сумою CPL, а ті, за які рекламодавець відразу отримує гроші, наприклад, продаж товарів або замовлення послуг (низ воронки продажів) оцінюються в % від вартості товару / послуги CPS.

Для прозорої оцінки ефективності до початку ведення рекламних компаній необхідно визначитися з тими цифрами, за яких це залучення буде рентабельним і ефективним для бізнесу.

В цьому випадку ми рекомендуємо оцінити вартість залучення і здійснення всіх цих цільових дій в інших діючих каналах залучення і призначити ціну для CPA пропорційно.

Виберіть послугу

Інструменти і етапи CPA

Виберіть будь-яку з послуг, яку ми надаємо в рамках інструменту CPA, щоб дізнатися які результати і переваги отримає ваш бізнес від нашої співпраці.

Підготувати персональне рішення

для вашого проекту?

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding точно знають, як модель оплати CPA зможе знизити ваші ризики без зниження ефективності ваших маркетингових витрат.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2017 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding