Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Please leave this field empty.

Приходьте:

Київ, вул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишіть:

info@webbranding.com.ua

CPA

Розміщення офферів

Розміщення офферів в CPA мережах – це самий конверсійній і прозорий для бізнесу з точки зору планування доходів і витрат вид комерційного залучення цільової аудиторії.

Оплата проводиться тільки за фактом виконання узгоджених робіт – CPL (Cost per Lead – оплата за дію) і CPS (Cost per Sale – оплата за продаж).

При цьому CPL це в основному фіксована сума, яка передбачає передпродажне залучення на сайті рекламодавця – заповнення форм, реєстрації, підписки, дзвінки, а CPS – найчастіше % за фактичну оплату товару або послуги.

При використанні цього інструменту залучення цільової дії важливо пам’ятати, що:

  • Розміщувати оффер буде ефективно за простими, очевидним і широко використовуваним товарам і послугам
  • Якщо ціна за цільову дію, яку ви запропонували, буде занадто низькою, порівняно з ризиками або іншими офферами, то CPA майданчик віддасть перевагу віддати рекламне місце іншому рекламодавцю
  • Не варто пропонувати оффер тільки по найбільш вигідним для вас CPS моделям, так як їх важче досягти і власники CPA -площадок буде занадто низько мотивовані для тривалої роботи на вашу офферу. Дайте CPA-партнерам також по працювати по легшою до досягнення CPL моделі

Успішне розміщення офферів в CPA мережах повинно бути органічно вплетено в загальну продуману стратегію маркетингу вашої компанії для максимального ефекту.

Коли

  • Інтернет-магазин / Landing Page створений, наповнений і правильно функціонує
  • Налаштований ecommerce

Навіщо

  • Для швидкого розширення комерційного охоплення цільової аудиторії
  • Для швидкого нарощування продажів

Що ми робимо

Етапи робіт з розміщення офферів в CPA мережах

  • Обрано цільові дії воронки продажів на вашому сайті
  • Налаштована мета на всі дії, які відслідковують в Google Analytics для контролю якості трафіку
  • Проведено розрахунки ефективних CPL і CPS для офферів в CPA мережі
  • Визначення для кожного оффера необхідного таргетингу – обмеження для цільової аудиторії
  • Вибір для кожного оффера обмежень по якому притягають трафік
  • При необхідності для кожного оффера прописуються обмеження щодо використання якогось роду інформації в рекламі (стоп-слова, заборонений графічний матеріал)
  • Підготовка необхідних медіа-матеріалів, які будуть використовуватися CPA -майданчиком партнера для кожного оффера
  • Остаточна перевірка всіх налаштувань оффера перед запуском
  • Запуск офферів в роботу
  • Постійна оптимізація на підставі статистики, відстеження і попередження фрода (накрутки псевдо цільових дій)

Що ви отримаєте

Результати робіт з розміщення офферів в CPA мережах

  • Підвищення продажів.

Скільки коштує

Терміни та вартість робіт з розміщення офферов в CPA мережах

Вартість розміщення офферів в CPA мережах фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding залежить від масштабності рекламних активностей і варіюється від 5000 грн і до 10% від бюджету з яким йде робота.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding знають, розміщення офферів в яких CPA мережах матиме найбільшу конверсійну цінність для вашого бізнесу.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2017 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding