Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Please leave this field empty.

Приходьте:

Київ, вул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишіть:

info@webbranding.com.ua

Контекстна реклама

Контекстна реклама в КМС і РСЯ

Контекстна реклама в КМС і РСЯ – дуже важливий інструмент, при якому вашому бізнесу простіше ідентифікувати цільову аудиторію не по запитам, які вводяться в пошуку, а за тематичними веб-сайтам, які відвідує ваша цільова аудиторія.

Контекстна реклама в РСЯ (Рекламна мережа Яндекса) і в КМС Google (Контекстно-медійна мережа) менш детальна і точна, так як на відміну від пошукової реклами нездатна фільтрувати показ реклами на рівні запитів, які вводяться. При цьому фільтрувати можуть цілі майданчики-партнери пошукових систем, якщо трафік, який з них прийшов фактично виявився низької якості і не досить цільовий.

Отже, основна відмінність в пошуковому контексті і контекстно-медійних мережах – об’єкт вибору реклами і як результат цільової аудиторії, на яку вона спрямована. У пошуку шукаємо цільову аудиторію за ключовим запитом, який вводять користувачі (якщо ви ввели цей запит, то значить ви наш клієнт), а в КМС і РСЯ – шукаємо цільову аудиторію веб-сайтом, інтересами і контентом прочитаного тексту (якщо ви зайшли на цей сайт, читаєте про це або цікавитеся цим – ви наш клієнт).

В результаті такої відзнаки – контекст в контекстно-медійних мережах менш конверсійний, але є постійні можливості для оптимізації в релевантності ключових запитах текстів, на яких розміщується реклама, вибір інтересів відвідувачів, показ на конкретних майданчиках або ж заборона показу на конкретних майданчиках і мінусування їх.

Контекстна реклама в КМС і РСЯ надає можливості більш широкого охоплення цільової аудиторії, базуючись на оцінці аудиторії сайтів-партнерів пошуковими системами при меншій відносній конверсійності і пропонуємо можливість розміщення окрім текстових оголошень також оголошення з зображеннями і різних видів банерів.

За фактом же контекстно-медійні мережі відмінно себе показують при необхідності швидкого нарощування тематичного трафіку і підвищення впізнаваності бренду, якщо ж основна мета – продаж, то більш ефективною буде пошукова контекстна реклама.

Успішна контекстна реклама в контекстно медійної мережі повинна бути органічно вплетена в загальну продуману стратегію маркетингу вашої компанії.

Коли

  • Сайт створений, наповнений і правильно функціонує
  • Визначена цільова аудиторія сайту для PPC
  • Визначено інтереси цільової аудиторії
  • Визначено основні «місця проживання» цільової аудиторії в інтернеті

Навіщо

  • Для швидкого розширення охоплення цільової аудиторії
  • Для різкого підвищення впізнаваності бренду
  • Для швидкого нарощування тематичного трафіку

Що ми робимо

Етапи робіт по веденню контекстної реклами в КМС і РСЯ

  • Затвердження із замовником KPI по рекламним компаніям в РСЯ і КМС Google
  • Створення акаунтів в Google Adwords і Яндекс Директ
  • Підключення систем аналітики
  • Готуємо медіаплан і затверджуємо бюджет з замовником
  • Вибір тематики майданчиків, інтересів користувачів, ключових слів для релевантності текстів і настроювання оголошень
  • Збір та інтеграція списків мінус-майданчиків
  • Остаточна перевірка всіх налаштувань перед запуском
  • Запуск рекламних компаній
  • Постійна оптимізація на підставі статистики і KPI

Що ви отримаєте

Результати робіт з ведення контекстної реклами в КМС і РСЯ

  • Підвищення впізнаваності
  • Підвищення тематичного трафіку

Скільки коштує

Терміни та вартість робіт з ведення контекстної реклами в КМС і РСЯ

Вартість контекстної реклами в КМС Google і РСЯ фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding залежить від масштабності рекламних активностей і варіюється від 4000грн і до 10% від бюджету з яким йде робота на акаунтах.

Найчастіше замовляється клієнтами в рамках однієї послуги контекстна реклама разом з налаштуванням рекламних компаній PPC в пошуку.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Чому ми?

Все дуже просто

Фахівці агентства інтернет-маркетингу Webbranding знають як зробити так, щоб контекстно-медійні мережі радували вас не тільки переходами, а й виконанням узгоджених KPI.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2017 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding