Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Please leave this field empty.

Приходьте:

Київ, вул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишіть:

info@webbranding.com.ua

Маркетинговий аналіз

Аналіз інтернет ринку продукту / послуги

Аналіз інтернет ринку продукту / послуги – це найважливіше завдання, яке стоїть перед бізнесом, який розширює свої маркетинг активності по залученню цільової аудиторії на сайт за допомогою інструментів-інтернет маркетингу.

Ринок інтернет послуг / товарів за рідкісним виключенням не дублює оффлайн ринок, який звичний для бізнесу, який раніше привертав клієнтів поза інтернетом. На цьому ринку якісні послуги інтернет маркетингу дозволять не тільки дізнатися про фактичний стан справ з продажами, ефективністю різних каналів просування, утриманням клієнтів і залученням нових, а й оцінити вибір, який інтернет ринок пропонує потенційним споживачам.

Найголовніша відмінність оффлайн і інтернет ринку товарів і послуг – величезний вибір і практично відсутність будь-яких додаткових зусиль для потенційного покупця при пошуку альтернативи.

Коли

  • Замовник планує вихід на новий ринок
  • При зростанні ринку не спостерігається приросту клієнтів
  • Конкуренти обходять асортиментом / унікальними торговими пропозиціями
  • Аналогічна оффлайн клієнта цільова аудиторія в онлайн відрізняється дуже низькою конверсійністю

Навіщо

  • Для того, щоб оцінити свою асортиментну лінійку товарів / послуг в контексті онлайн ринку
  • Щоб після аналізу нюансів мотивації і поведінки цільової аудиторії скорегувати унікальні торгові пропозиції і політику знижок / цінову політику по товарах
  • Щоб розуміти і враховувати в маркетинговій стратегії обсяг і потенціал інтернет ринку, а також найбільш ефективні методи залучення цільової аудиторії
  • Щоб вивчити сезонність і специфіку попиту на свою продукцію / послуги в інтернеті для коригування на неї інтенсивність і види маркетингових активностей

Що ми робимо

Етапи аналізу інтернет ринку продукту / послуги

  • Аналізується і сегментується цільова аудиторія товарів / послуг в інтернеті
  • Для кожного сегмента цільової аудиторії визначається мотивація і плануються канали залучення
  • Оцінюється достатність і ефективність існуючих інтернет ресурсів бізнесу з точки зору цільової аудиторії (сайт, мобільний додаток, Лендінг, групи соціальних мереж …)
  • Робиться аналіз конкуренції на ринку, оцінюється за якісними і кількісними характеристиками асортимент товарів і послуг, які потрібні для цільової аудиторії і пропозиції сформованого інтернет ринку
  • За підсумком аналізу споживчого ринку в інтернеті досліджується кількісний рівень зацікавленості користувачів в товарів / послуг і оцінюється відносна глибина ринку за релевантними цільової аудиторії маркетинговими джерелами
  • Проводиться аналіз привабливості ринку з точки зору динаміки зацікавленості в продуктах / послугах, оцінюються сезонні Коливання попиту і періодичність формування відкладеного попиту / дефіциту

Що ви отримаєте

Результати робіт з аналізу інтернет ринку продукту / послуги

  • В результаті проведення аналізу інтернет ринку продукту / послуги ви отримуєте інформацію про потенціал і глибині ринку, мотивації та потреби цільової аудиторії, можливості та бюджетах різних маркетингових джерел залучення на сайт цільової аудиторії.

Скільки коштує

Терміни та вартість робіт з аналізу інтернет ринку продукту / послуги

Вартість такого аналізу залежить безпосередньо від деталізації результатів дослідження та кількості досліджень, які агентству інтернет-маркетингу Webbranding необхідно провести за завданням замовника.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Ми не просто збираємо для наших замовників статистику ринку товарів і послуг, але і даємо практичні рекомендації по онлайн маркетингових активностей для підвищення ефективності і рентабельності вашого бізнесу в інтернеті.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2017 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding