Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Please leave this field empty.

Приходьте:

Київ, вул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишіть:

info@webbranding.com.ua

Створення Сайту

Розробка багатосторінкового сайту

Багатосторінковий сайт – повноцінне уявлення вашого бізнесу в інтернеті, на яке будуть спрямовані всі ваші майбутні інтернет активності для залучення цільової аудиторії, зростання впізнаваності бренду і підвищення рівня продажів.

Від того наскільки якісно була виконана розробка сайту своїми силами або ресурсами підрядника залежить подальша ефективність і рентабельність усього маркетингового бюджету бізнесу в інтернеті.

На старті розробки багатосторінкового веб сайту вам необхідно визначити для себе основну мету або пріоритетність цілей майбутнього ресурсу. Принципово різняться між собою інформаційні ресурси, комерційні майданчики і представницькі сайти.

Основна відмінність різних типів сайтів – результат для бізнесу і конверсійність, яку вони хочуть отримати в результаті взаємодії цільової аудиторії з їх майбутнім ресурсом.

Мета - лояльність

Розробка сайтів інформаційної спрямованості

На чолі кута при створенні сайту – залученість відвідувачів у взаємодію з ресурсом. До цього типу сайтів ми відносимо сайти новин, блоги, соцмережі, форуми і тематичні проекти.

Мета власника такого сайту – перехід відвідувачів в постійних користувачів, а потім і в постійну лояльну аудиторію ресурсу.

В таких проектах користувач може не тільки залишатися відносно пасивним читачем, який іноді коментує і лайкає матеріали, які зацікавили його (сайті новин, блоги), а й активним генератором контенту (соцмережі, форуми, тематичні проекти).

Товар інформаційних ресурсів – цікава унікальна інформація. Конверсійні для власника – лояльна аудиторія читачів ресурсу, яка прямим (кліки по кантекстной рекламі, сайти партнерів) або непрямим способом (більше трафіку – більше прямих рекламодавців) приносить дохід.

Що важливо?

Критичні показники для успіху інформаційного ресурсу

Щоб розробити сайт, який покаже себе як якісний інформаційний ресурс, обов’язково потрібно:

  • Дотримуватися простий прозорої структури
  • Важливий детальний і глибокий розширений функціонал пошуку по сайту
  • Модерується захищений від спаму модуль коментування
  • Швидкість завантаження ресурсу

Мета - впізнаваність

Розробка вебсайтів представницького напрямку

Основна мета бізнесу при створенні таких сайтів – максимальне залучення цільової аудиторії на сайт з метою інформування, підвищення впізнаваності бренду, продукту, послуги бізнесу або самого бізнесу в цілому. До цього типу сайтів ми відносимо сайти-візитки, корпоративні web-сайти і промо-сайти.

Мета власника такого сайту – максимально наростити трафік відвідувачів на свій ресурс за рахунок своєї цільової аудиторії.

Ідеальний шлях користувача по сайту – знайомство з новинами компанії, її послугами, продукцією, брендом, усвідомлення переваг і зацікавленість в продовженні комунікації з представниками бізнесу власника сайту оффлайн.

Товар представницьких ресурсів – корисна відвідувачеві інформація про унікальність торгової пропозиції власника сайту і пропозиція продовжити спілкування з питань, що цікавлять цільового відвідувача оффлайн.

Конверсійність для власника (цілі, відстеження яких налаштовують в системах аналітики) – відвідування сторінки контактів, оффлайн магазинів, телефонні дзвінки в коллцентра, онлайн чат з оператором сайту, замовлення зворотного дзвінка, заповнення форми поставити запитання і підписка на новини / події.

Що важливо?

Критичні показники для успіху представницького ресурсу

Щоб розробити сайт, який покаже себе як якісний представницький ресурс, обов’язково потрібно врахувати:

  • Оригінальний дизайн, стилістично виправданий тематикою бізнесу власника
  • Просту прозору структуру сайту з акцентом на послуги / продукти / бренди компанії
  • Добре інформаційне наповнення цих сторінок з правильним позиціонуванням і чітким зазначенням переваг
  • Відстеження оффлайн дзвінків
  • Модуль онлайн чату з співробітниками компанії

З усіх типів багатосторінкових сайтів саме представницький найбільше схожий за логікою на Лендінг, метою якого є контакт.

Мета - продажі

Розробка web сайтів ecommerce (комерційний напрямок)

Основна мета власника при створенні таких сайтів – максимальне нарощування продажів товарів, замовлення послуг через як онлайн, так і оффлайн канали, постійне нарощування середнього чека. До цього типу сайтів ми відносимо інтернет-магазини, комерційні портали-посередники, прайс-агрегатори і сайти продажу послуг.

Мета власника такого сайту – максимізувати прибуток мінімізувавши витрати, іншими словами підвищити рентабельність інвестицій, знизивши ціну конверсії.

Ідеальний середній шлях користувача по сайту – вибір категорії товару / послуги, вибір фільтра для деталізації пошуку потрібного товару / послуги, порівняння відібраних варіантів, перехід на картку товару / послуги, додавання свого вибору в кошик, оплата замовлення.

Товар ресурсів електронної торгівлі – товар або послуга з асортименту власника сайту, яка задовольнила потреби потенційного споживача своїми якісними або ціновими характеристиками.

Конверсійних в ecommerce (цілі, відстеження яких налаштовують в системах аналітики) – кількість транзакцій, середній чек, дохід, ROI.

Що важливо?

Критичні показники для успіху інтернет магазину

Таким чином, щоб розробити сайт, який покаже себе як якісний комерційний ресурс, обов’язково потрібно взяти до уваги:

  • Юзабіліті (зручність використання для цільової аудиторії сайту)
  • Продуману систему фільтрів, що дозволяє деталізувати потребу до вибору з декількох варіантів
  • Якісне інформаційне наповнення карток товарів / послуг характеристиками, на основі відмінностей, по яким можна зробити вибір між декількома відібраними варіантами
  • Відстеження оффлайн дзвінків
  • Модуль онлайн чату з співробітниками компанії
  • Зручна корзина / форма замовлення / особистий кабінет / модуль оплати

З усіх типів багатосторінкових сайтів картка товару в ecommerce більше інших подібна Лендінгу, метою якого є продаж.

Виберіть послугу

Інструменти і етапи розробки сайту

Підготувати персональне рішення

для вашого проекту?

Чому ми?

Все дуже просто

Наша команда не тільки враховує у своїй роботі явні відмінності між основними типами сайтів, але і добре розбирається в специфіці потреб цільової аудиторії різних ринків. Всі ці знання в обов’язковому порядку використовуються при розробці сайтів в Києві фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding.
Ми не будемо питати, який тип сайту вас цікавить, ми запитаємо вас про цілі вашого бізнесу, вашу цільову аудиторію і ваш ринок, після чого самі запропонуємо найбільш ефективний з точки зору результативності варіант.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2017 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding