Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 255 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Please leave this field empty.

Приходьте:

Київ, вул. Маршала Тимошенко 21, корпус 12-А

Пишіть:

info@webbranding.com.ua

Мета просування

Утримання клієнтів сайту

Ваш сайт розвивається, продажі ростуть, і все більша кількість ваших раніше потенційних клієнтів з цільової аудиторії вже можуть поділитися особистим досвідом обслуговування у вас.

Хто купує

Життєвий цикл клієнта

Після того як первинне залучення клієнтів до послуг-товарів нової на ринку компанії залишилося позаду, завдання, яке стоїть перед вашими інтернет-маркетологами, ускладнюється.

Якщо раніше до першої покупки досить було переконати потенційного клієнта у перевагах нового товару / послуги / компанії, про якість роботи яких у нього ще не було своєї власної сформованої думки, то після того як перше замовлення було виконано ваш потенційний клієнт перетворюється в:

  • Задоволеного лояльного клієнтаа
  • Нейтрального клієнта
  • Незадоволеного клієнта з негативною мотивацією

Повторні покупки

Задоволений лояльний клієнт

Так як попередній досвід вашого обслуговування був вдалим, цей клієнт позитивно налаштований продовжувати працювати з вами.

Його обов’язково потрібно тримати в курсі новинок та акцій вашого сайту, він буде цікавитися вашими новинами, і дуже прихильно буде сприймати спеціальні унікальні пропозиції і знижки спеціально для нього.

Серед цілого переліку каналів повторного залучення задоволених і лояльних клієнтів:

  • Наповнення сайту новим актуальним тематичним контентом
  • Ремаркетинг / ретаргетінг в контекстній рекламі
  • SMM ведення соціальних мереж
  • Email розсилки

Важливо при інформуванні для повторної покупки не передавити і не переспамити інформацією, так як в іншому випадку можна втратити дуже активного лояльного клієнта.

Залишилися сумніви

Нейтральний клієнт

Цьому клієнту вашої роботи за попереднім замовленням було мало, щоб скласти свою цілісну думку або враження вийшло суперечливим.

Для того щоб ваші нейтральні старі клієнти ставали вашими задоволеними та лояльними обов’язково рекомендуємо скористатися наступними інструментами інтернет-маркетингу:

  • Наповнення сайту новим актуальним тематичним контентом
  • Управління репутацією SERM при розміщенні відгуків і крауд-маркетингу
  • Ремаркетинг / ретаргетінг в контекстній рекламі
  • Впровадження корисного функціоналу на сайт
  • Проектування зручних юзабіліті інтерфейсів
  • Email розсилки (дійсно вигідні пропозиції зі знижками)

Важливо при інформуванні для повторної покупки не передавити інформацією, так як в іншому випадку можете придбати ще одного незадоволеного клієнта з купою негативних відгуків в інтернеті.

Негативно налаштований

Незадоволений клієнт з негативною мотивацією

Цей клієнт купив товар і зарікся повторювати покупку у вас, більш того поширює негативну інформацію про товар / послугу / компанії.

Необхідні такі інструменти утримання і нейтралізації наслідків невдоволення:

  • Аналіз поведінки користувачів і представників бізнесу в воронці продажів – таємний покупець
  • Підключення оффлайн відстеження маркетинг онлайн активностей (пошук появи некоректної інформація, яка потім обманює очікування клієнта)
  • Управління репутацією в мережі SERM. Відстеження негативної інформації в мережі і її коригування
  • Особисте спілкування з клієнтом і повернення лояльності

Критично важливо для вашого бізнесу рішення всіх негативних питань такого клієнта для перетворення його якщо не в лояльного, так в нейтрального.

Виберіть послугу

Інструменти і етапи робіт для утримання клієнтів

Виберіть будь-яку з послуг, яку ми надаємо в рамках мети утримання клієнтів, щоб дізнатися які результати і переваги отримає ваш бізнес від нашої співпраці.

Підготувати персональне рішення

для вашого проекту?

Чому ми?

Все дуже просто

Ми зацікавлені в максимальній рентабельності всіх ваших майбутніх вкладень у просування вашого проекту в інтернеті, тому максимально збільшимо % лояльних клієнтів, які повторно замовляють у вас в інтернеті.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2017 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding