Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Виведення з-під фільтра

Знімаємо санкції Google

Виведення з-під фільтра Google – копітке і уважне до деталів заняття, яке вимагає від виконавця з одного боку доскональних знань вимог пошукової системи Google до веб-майстрів і власників сайтів, а з іншого – практичних умінь вичищення карми сайтів, які потрапили під пильну увагу алгоритмів і були покарані за маніпуляцію.

На етапі замовлення послуги зняття санкцій Google ви вже точно знати, що ваш сайт постраждав, і проблема була в порушенні сайтом рекомендації пошукової системи, в результаті чого сайт і потрапив під фільтр гугл.

Процес зняття фільтра google за своєю тривалістю залежить від деяких факторів:

  • Який тип санкцій був використаний – автоматичний або ручний.
  • Де саме алгоритм зловив вас на маніпуляції – при наповненні сайту у внутрішній або при нарощуванні посилань на сайт у зовнішній оптимізації.
  • Який саме вид санкцій гугл був використаний проти вашого сайту.

Зупинимося на нюансах вирішення проблем з урахуванням кожного з цих факторів.

Робот vs асесор

Специфіка ручних і автоматичних санкцій

При автоматичних санкціях сайт на гарячому ловить робот-бот гугла, який сканує сайт для цілей індексації.

Якщо ж тип покарання ручний, то це означає що постаралися співробітники Google асесори, які вичищали конкретний конкурентний частотний комерційний ТОП від неякісних сайтів, які потрапили туди через спам маніпуляцій, і ви потрапили під роздачу.

Автоматичні санкції знімаються швидше, так як після виправлення знайдених порушень робот так швидко як загнав сайт під санкції, також і виведе, реанімувавши трафік сайту.

Якщо ж санкції були ручні, то після того, як ви вважаєте, що порушення були усунуті, необхідно надіслати запит на перегляд санкцій. Без такого ручного перегляду і зняття фільтра позиції з трафіком не повернуться.

Контент vs посилання

Санкції за внутрішній та зовнішній спам

Причиною проблем з фільтром за внутрішню переоптимізацію можуть бути як неякісний контент, який буває як неунікальний так і малоінформативний, так і внутрішні дублі контенту, які з’явилися з технічних причин.

Гугл серйозно карає сайти за внутрішню оптимізацію, якщо вони переспамлівают тексти ключовими запитами, створюють різний контент для людей і для робота, а також використовують на сторінках сайту автоматично згенеровані тексти, множинні маніпуляції з перекладачами.

Зовнішня оптимізація в основному пов’язана з покупними неприродними посиланнями, які в основному використовуються для впливу на ранжування комерційних запитів.

Також сайт можуть зловити на неприродному вибуху або просідання посилань на сайт, на орендних посиланнях або переспамі ключових запитів в анкорах посилань. При визначенні природності звертається також увага на регіональність сайтів донорів, тематичність сторінки донора і якість посилань.

Фільтри по внутрішній оптимізації вимагають тривалого часу на зняття та реабілітацію сайту, зовнішня ж маніпуляція знімається простіше, але тільки в разі якщо за справу беруться професіонали.

Виберіть послугу

Інструменти і етапи виведення з-під фільтра Google

Для кожного виду фільтра існують різний порядок реабілітації та вичищення карми у пошукової системи, різні нюанси в термінах і очікувані результати.

Більш детально ви зможете дізнатися як саме ми вирішимо проблеми вашого сайту при виборі послуги зі зняття саме вашого фільтра з варіантів запропонованих нижче фахівцями агентства інтернет-маркетингу Webbranding.

Підготувати персональне рішення

для вашого проекту?

Чому ми?

Все дуже просто

Наші фахівці не тільки вирішать виниклі у вашого сайту проблеми з санкціями пошукових систем, але і при замовленні у нас просування ніКоли не допустять повторення подібної ситуації.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding