Звя'зок з нами

Телефонуйте:

+38 044 225 55 53
+38 063 948 55 53
+38 068 948 55 53
+38 066 948 55 53

Ми Вам передзвонимо:

Аналіз юзабіліті і проектування інтерфейсів

Юзабіліті аналіз сайту потенційними клієнтами

Юзабіліті аудит сайту цільовою аудиторією – це точкове тестування деяких процесів взаємодії користувач-сайт на предмет його зручності для використання.

Дослідження проводиться обраними представниками цільової аудиторії вашого бізнесу, і супроводжується юзабіліті експертами агентства інтернет-маркетингу Webbranding.

Для юзабіліті аналізу підбирається фокус-група з вашої цільової аудиторії. Основна відмінність від експертного аудиту – тестується не весь сайт, а лише деякий функціонал, який дозволяє користувачеві вирішити кілька поставлених замовником завдань. Найчастіше це тестування нового функціоналу, зміни дизайну, нової послуги сайту замовника.

Проводиться відео фіксація виконання завдань фокус-групою, яка потім трактується юзабіліті експертом.

Коли

  • Замовником описана цільова аудиторія, цілі бізнесу
  • Планується введення нового функціоналу, продукту, послуги, яка може бути неоднозначно сприйнята користувачами
  • На сайті присутній старий функціонал, який практично не використовується користувачами або використовується некоректно
  • Шляхи користувачів по сайту кардинально розходяться з уявленнями замовника

Навіщо

  • Для того, щоб оцінити, наскільки зрозумілий і зручний інтерфейс реальним користувачам сайту
  • Щоб проаналізувати фактичні труднощі, які виникають у реальних користувачів при використанні сайту
  • Щоб зрозуміти, чому для реалізації своїх завдань користувачі виконують ті чи інші дії на сайті
  • Замислитись про аудит юзабіліті сайту варто, якщо при достатньому прирості трафіку з різних маркетингових джерел його ефективність залишається дуже низькою
  • Поведінка користувачів, яких можна сегментувати по одному типу девайса, браузеру, джерела трафіку, кардинально відрізняється від інших відвідувачів сайту

Що ми робимо

Етапи юзабіліті аналізу сайту цільовою аудиторією

  • Підбирається і затверджується із замовником фокус-група з цільової аудиторії сайту
  • Завдання на точкове тестування функціоналу сайту після обговорення з замовником формуються юзабіліті експертом в список завдань для фокус групи (що вони повинні зробити на сайті – наприклад, вибрати і замовити сірий круглий перський килим)
  • Узгоджений з замовником список завдань дається для виконання кожному члену затвердженої замовником фокус групи
  • При виконанні завдання екран монітора і вебкамера комп’ютера, на якому відбувається виконання завдання записують процес виконання завдань і психосоматичну реакцію на використання інтерфейсу члена фокус-групи
  • Отримані відео результати аналізуються експертом з юзабіліті і на їх підставі розробляються рекомендації щодо відтестованого функціоналу
  • Консультування замовника по факту отримання рекомендацій і відео матеріалів

Що ви отримаєте

Результати юзабіліті аналізу сайту цільовою аудиторією

  • В результаті проведення юзабіліті аудиту сайту цільовою аудиторією (фокус-групою) у власника сайту з’являється унікальна можливість відтестувати питання / сумніви, які викликає функціонал «в полі», поставивши прямі завдання відвідувачам і простеживши за їх виконанням по відеоматеріалах.
  • Беручи до уваги той факт, що тестування проводиться кількома учасниками, які відносяться до цільової аудиторії, можна брати до уваги результати, як об’єктивні.

Скільки коштує

Терміни та вартість юзабіліті аналізу сайту цільовою аудиторією

Вартість тестування юзабіліті сайту фокус групою залежить безпосередньо від кількості представників цільової аудиторії в фокус групі, складності підбору фокус групи і кількості завдань, які ставитимуться перед фокус-групою, а потім аналізуються експертом юзабіліті агентства інтренет-маркетингу Webbranding.

Подготовить персональное решение

для вашего проекта?

Наші клієнти

Реалізовані проекти та проекти в роботі

Ознайомтеся з тими нашими клієнтами, яким ми надали і надаємо дану послугу.

Чому ми?

Все дуже просто

Ми підберемо необхідну фокус групу і дамо вам вичерпні відповіді на всі ваші запитання. Професійні рекомендації юзабілістів допоможуть якісно поліпшити ефективність використання вашого сайту цільовою аудиторією і збільшити конверсійність для вашого бізнесу.
1
Персональна стратегія

Ваші цілі просування, клієнти і суть вашого бізнесу будуть основними при створенні комплексної маркетингової стратегії.

2
Експертна тактика

Вашим сайтом буде займатися ціла команда фахівців в різних сфер інтернет-маркетингу, тому всебічні мозкові штурми вашому проекту забезпечені.

3
Прозорі розрахунки

Ви будете проінформовані про всі витрати на просування в розрізі всіх використовуваних джерел з оцінкою їх ефективності та детальними щомісячними звітами.

4
Якісні результати

Результати нашої співпраці будуть стимулювати вас до розширення бюджетів на маркетинг, так як всі інвестиції будуть максимально рентабельні.

Зв'язок з нами

© 2013 – 2018 Агентство комплексного інтернет-маркетингу Webbranding